Busted!

Jusse sitter o tjatar på mig att plugga, och för fyra minuter sen uppdaterades helt plötsligt hennes blogg..hm? hm? hm??
Har spenderat massa tid uppe i Focha hos bästis, jätteunderbart! 
Snyggingen (Fai<3) mitt emot har också vart över ett par gånger, hon har tom introducerat mig till en ny serie..I like! ;)
Börjar bli frisk, vilket känns skönt, sen vet jag ju inte om det andra problemet, vill ju helst inte bli inlagd på sjukhus, aja, får väl se men både Jusse o Fai kurerar mig här uppe i Focha hills! Så är väl omhändertagen!
O Katja oxå såklart! massa massa kärlek till henne. kommer nog upp en bild på en halvklar tårta någon gång inom en snar framtid, dock när jag sitter inlåst i ett rum så hon inte dödar mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0