2011-01-02

Idag så dedikeras detta inlägg till alla grisar, o juste Jusse o Denise&Gabriel (ingen särskrivning här inte)...
Fast mestadels grisarna vill jag poängtera, men mest för att "Föräldrarna" som läser också ska ha något gulligt att kolla på.
Vaknade upp imorse med magont, tror inte man ska dricka vattnet i Polen utan filter, men jag hade inget val. (Köpte 6 stycken (!?) filter av misstag så har tills jag typ dör).
Jusse var snäll och kom med mjölk till mig, för jag ville inte röra mig ut någonstans.
Så satt jag och plugga (läs hade ont i magen och tyckte jättesynd om mig själv) hela dagen.
Jag skulle på toa, och vem ser jag inte utanför fönstret om inte Denise och Gabriel som grejjar med bilen. Så jag går ut till dem för jag inte hört av mig på mobil vilket.
De ska till Galeria Baltycka och erbjuder mig skjuts dit med dem. Jodå, det ville jag, för kylen var tommare än tom.
Efter många om och men fick vi ut bilen (dvs på det vanliga sättet, be en polack komma och lyfta ut den)...

Kommentarer
Postat av: MoMo

En idé vore att träna upp de söta grisarna till att gräva fram bilen ur snön. Nån nytta borde väl grisarna kunna göra. G har ju inte tid!???

2011-01-02 @ 22:13:27
Postat av: Denise

Haha gillar att min morfar dissar gabriel, som inte ens läser det här! ^^



Men tack för ickesärskrivningen, väldigt skönt att se!

2011-01-12 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0