Vilka krav!

Haha, Jusse har nu klagat på att det aldrig kommer upp några nya inlägg så jag får väl börja med att uppdatera iallafall lite i kronologisk ordning tycker jag.

Jag och Valeria var ute och åt middag dagen efter anatomi-helvetet och vi hamnade på fishmarket.
Det blev hummersoppa till förrätt (supergod, fast lite jobbigt med en dumpling klump i som inte riktigt passade in). sen blev det fisk jag tog nog trout och Valeria passade på att för första gången smaka på svärdfisk (I löööööve, ni måste prova!).



(enda bilden som inte blev suddig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

like

2010-09-18 @ 10:37:59
Postat av: Anonym

Nu klagar jag igen! skriv skriv skriv skriv!

2010-09-27 @ 20:36:44
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 15:03:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0