In my bed...

I mitt rum eller ja, i mitt och min roomies rum så har vi sängarna bredvid varandra. Killar har fått brain-meltdown varje gång de har sett eller hört talats om det. Vi har tyckt de är helt kokkobeng, men nu börjar jag iallafall förstå. Inatt var tredje gången jag lyckats väcka min roomie genom att klappa henne på armen, ha handen där, eller nu inatt helt plötsligt ha handen lite mera medially än så.

Vi funderar på att skaffa oss en "bög-mur" mellan oss så min stackars roomie inte blir antastad varje natt av mig =P
Eller som hon själv sa: Nu skickar jag sms till Haloumi och ber han komma och sova här i några dagar istället för mig!
ps. jag har drömt om kaniner, och katja, och skidor, inge farligare än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0