Ibland får man ta avstånd...

..från allt.
Just nu vill jag bara vara själv. Sitta på mitt rum, och plugga järnet, vill försöka förstå Neuron nu, måste förstå, måste lära mig, jag sitter och peppar mig själv i mitt huvud. Tyst inombords försöker jag mentalt övertala min hjärna att neuro är lätt och roligt.
Ibland, så tar jag små ljudliga raster, reser mig upp med ett stön pga träningsvärk, och varje gång börjar min roomie skratta åt mig (all kärlek). Får väl se till att inte få sån träningsvärk igen, även om jag känner att jag lever så är det inte värt att ha så här ont :P
Nu stänger jag av allt, min mobil är på ljud-och vibrationslös. Inge skype, inge fb, dörren låst. Inget får störa mig just nu...
Rihanna – Complicated (Går på repeat i mina hörlurar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0