Abstinens

Nu är det ju så att jag ändå loggar in på facebook, fast bara ca 1-2 ggr om dagen, bara för att kolla läget och lite information, så då är det ju okey?
Imorgon är det Halloween-sittning med MSF, jag ska gå, men vet inte alls vad jag ska klä ut mig till..
Fick förslaget att gå utklädd som "ribose", jag tyckte det var klockrent, men när man ändå håller på, varför inte gå utklädd som 5-Methylcytosine, jag menar varför inte?
Annars då? Jag ska inte dricka imorgon? Jag ska vara hemma senast 11? Jag kommer inte dra vidare till Celtic?
Hur i hela världen klär man ut sig till ribose?!
Förra årets Halloween:
Om jag får till den ansiktsfärgen så har jag min halloween utstyrsel klar! Spöke? Död? Påväg att dö?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallåååååå????

asså kan du inte uppdatera typ asså så är 10 ggr i timmen???

sitter ju o uppdaterar o uppdaterar o så, assåå shitbah! komigenlixom! tempooooo tack!

2010-11-04 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0