Sara...den hjälpsamma!

Måste ju lägga in ett inlägg om att jag var så himla snäll och hjälpte Bollen med att laga mat igår.
Självklart så var jag tvungen att skratta åt hennes förvirring...hon sprang nog tillbaka till sitt rum tio ggr under tio minuter för att hon hela tiden glömde vad hon skulle hämta...

Men tji fick jag, inte skulle jag ha skrattat...inte så lätt alltid att inse att man måste laga mat för att man helt plötsligt bor själv i ett främmande land. Fick ju veta att folk..(tänker inte nämna vid namn) själva skrattat åt mig och min förvirring förra året, när jag var exakt likadan.

Måste ändå ge Bollen en guldstjärna..hon hackade löken helt själv, och paprikan..visst blev hon lite konfunderad när jag frågade om hon saltat vattnet till pastan hehe..

<3 till Bollen för att hon underhöll mig igår ;)

ps. maten blev supergod...tack vare hennes speciella ingrediens..---> Kärlek såklart!

Kommentarer
Postat av: Denise

<3 till Ballen för att hon hjälpte mig igår! :)

2010-03-17 @ 16:57:47
URL: http://chasingmydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0