En vanlig polskalektion?

Oj, en halvtimme försenad till polskan var jag idag, vet inte hur jag kunde fått för mig att jag började klockan 18:30 och inte 18:00...skyller på hm..stressen *not*. Kommer in och förvånad sätter jag mig ner på enda sittplatsen som finns ledig, det är filmtajm..på polskan!? Det handlar om droger viskar någon, samtidigt som jag helt plötsligt ser personen på filmen (vilket inte var en filmfilm utan snarare dokumentärfilm) visar brösten..nästa scen är det två killar som har sex (!?!)...what more do I have to say?
Jag har då aldrig haft så roligt på polskan :D
Det var en sisådär 20 minuters lång (läs kort) lektion. Couldn't have been better..
Nu har jag en polskalektion  8:15 imorgon bitti, sedan helg!
Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0