Dear sisters out there...

Tjo..så här är det..
Hur säger man det här? Hmm..en tjej..som hånglar med en annans tjejs kille (on eller off spelar ingen roll, lack of information here) ..kommentar: SÅ DÅLIGT!
Aja, inte mer med det, man vet bara vilka man kan lita på, och vilka man inte kan lita på...
Så, tänka sig vad som krävdes för att jag ska skriva ett inlägg igen ;)
vad som händer annars???
hm..jag är frälst av polackisk salami..supergott ^^.
Har vart på akuten med en vän, det var en ny OTÄCK (!!!!) upplevelse jag inte ens önskar min värsta fiende..
Vi tvåor har råkat ut för en kurs som heter "Medical Biology", lärarna där är strängare än lärarna på anatomin..
Näe. mer kommer sen..ngn..kanske jusse<3 eller cripple<3 får pokea mig o skriva lite.. :D
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0