Damaged

Lyssnar för mycket på sån musik just nu...
"said you loved me , said you'd never leave me, maybe I just heard you wrong?"
Bläääääääääää....
Okey, focus! Anatomy anatomy anatomy...sympathetic..fight and flight..
Inte inte inte tänka på idiotiska saker som hände förra sommaren..
Förresten..jag blir myggbiten typ hela tiden, två på händerna och en på vaden...
Sen var jag största klumpedunsen idag och snubblade till...och trodde jag återfick balansen tills jag märkte hur tung väska jag hade på ryggen, så då ramla jag och skrapa upp lite i ansiktet och mina stackars knän...ser misshandlad ut...
Slutexam om mindre än en vecka..undrar hur det kommer gå? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0