Things I'll never say...

Till ett kryp:
Jag äcklas av dig! Så sjukt jävla mycket.
Vill bara skrika det rakt i ditt ansikte!
Jag är så jävla jävla jävla äcklad.
Vill bara radera och glömma, skrubba bort..ne..skrapa bort..men tror inte att du försvinner även om jag skrapar tills det blöder.
Du är inte en människa, du är ett äckligt kryp.
Kryp tillbaks till där du kom ifrån...
Till dig:
Våra barn: Maria, Sharlene? Johlene? Benjamin e fint...dock gilla jag inte Torsten och hoppas det var ett skämt..o Johlene får mig att tänka på Dolly Partons pattar!

Kommentarer
Postat av: denise

hahahahha "mamma, vem är jag döpt efter?"

"...Dolly Partons pattar!"



Och kryp är obehagliga :(

2010-07-19 @ 22:58:48
Postat av: Bulle

hahaha.. men de e väl ganska ärofyllt att vara döpt efter tuttar? :D



Nej, vi ska skrossa krypen tills de smulas sönder och självmant förmultnar!

Igår när jag vattnade fanns det miljoner av mördarsniglar i trädgården, hackade lite på dem med vattenslangen, det hjälpte inte så mkt, men det kändes bra ;) Det bästa sättet att bli av med mördarsniglar är att sticka en grillpinne igenom dem och sedan stoppa ner dom i en burk med saltvatten, då dööööööör de! :D Men fifan vad det stiiiiinker i den burken efter det!

2010-07-22 @ 08:09:44
URL: http://missfocha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0