En dikt

Sara
Varje morgon när jag
Väcks av solens strålar
Är du den första i mina tankar
Du är den som för mig glad
Även när jag är på mitt värsta humör
Jag kan inte va sur på dig
Du är för gullig för det
Din kropp
Ditt leende
Får mig att smälta
Du får mig
Att vilja ha mer
Ha mer av något
Jag inte kan få
Sara

Varje morgon när jag
Väcks av solens strålar
Är du den första i mina tankar
Du är den som för mig glad
Även när jag är på mitt värsta humör
Jag kan inte va sur på dig
Du är för gullig för det
Din kropp
Ditt leende
Får mig att smälta
Du får mig
Att vilja ha mer
Ha mer av något
Jag inte kan få

/Anonym


Jag har fått dikter för länge sen i en annan tid, ett annat liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0