Coctail á la Sara

Jag har gjort en alldeles speciell coctail, helt underbar, den tar hand om mina problem och dränker dom en efter en.
Den här coctailen är påhittad av MIG och jag patenterar den här och nu!
Du behöver:
  1. Ett glas (helst brett)
  2. fruktsalladsjuice
  3. svagdiskmedelsblandning (ytspänning = no ytspänning :P) m. vatten och lite socker
  4. hemlig special-special ingrediens (kan avslöjas efter diverse mutor)
och voila alla små bananflugor (tror jag att de är, inte frågat) drunknar..och det bubblar upp mini bubblor när de drar sina sista små mini-andetag.
Jag är en hemsk sadistisk mördare.
ps. ingen bild på dom får komma med, dom ser sjukt läskiga ut uppförstorade

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha först trodde jag det var något du drack. Inte blev jag förvånad att du drack diskmedel heller, jag mest suckade. hur känns det?

2010-08-16 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0