Hemma från bibliotek

Jajuste jag skrev aldrig i förra inlägget att jag var på bibliotek. Eller biblo som vi kallar det. Ska avvänja mig från det ordet.

Vädret här i Polen har vart underbart de senaste dagarna, det har vart regn och åska, jag älskar åska, blixtar och dunder, makes you feel alive...snart kommer säkert en kommentar om att jag ska hålla mig till ett språk och inte blanda svenska och engelska.

Det är inge många veckor kvar nu i skolan, den tolfte kommer min älskling, ska bli skönt att ha någon att krama på, förhoppningsvis kommer hans kompisar också..vore trevligt för min plan är att gå ut o festa och två personer ute är inte lika roligt som när man är flera personer.

Det jag pluggar nu är histologi, det ämnet är det tråkigaste ämnet som existerar, vi alla använder den boken som en godnatt saga när vi inte kan sova så tar vi fram den, redan efter två ord sover alla. Förstår inte hur lecture-läraren kan stå å föreläsa om det här utan att somna själv där framme..en gåta?
Ämnet består av vävnader och celler och olika organeller, låter faktiskt lika tråkigt som det är.

När den här kursen är avklarad kommer jag vara sjukt glad. Fast nästa år kommer physiology, som tydligen ska vara liknande. hur som helst, det är ett senare problem..

Nej nu ska jag ska jag ta och städa undan lite sen laga lite mat och sen ta tag med studierna.

VECKANS SÄMSTA : ONE TREE HILLS SISTA AVSNITT VISADES IGÅR!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Justyna

Sara! Håll dig till ett språk ^^ (hehehe)

"Ämnet består av vävnader och celler och olika organeller, låter faktiskt lika tråkigt som det är." -> de låter ju asbra, de rimmar ju! hehe

2009-05-21 @ 21:55:25
URL: http://dinosaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0