All nighter

Ja, så är man  vaken de konstigaste tiderna. Jag tog koffeinpiller kl 23:00 jag däckade kl 02:00 och jag vaknade en och en halvtimme senare, nu sitter jag här, lite skakig, vet inte hur tentan kommer att gå idag. Som sagt så vill läraren tydligen få oss att klara av den och att det skulle vara svårt att misslyckas, men jag kan absolut ingenting. Vet varken ut eller in gällandes detta ämne. Kanske ska ge upp läkardrömmen för just nu går det ju åt skogen. Bokstavligt talat.

Härligt att vara vaken från att det är mörkt tills det blir just. Mysigt väder ute, ganska molnigt..hur som helst nu måste jag fortsätta med pluggeriet. 

Wish me luck!!!!

/S.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0