NRJ again...

Har jag sagt att jag gillar NRJ!?
I morse när jag lyssnade så var det ju en  tävling där man kunde vinna Jay Z biljetter, jag ringde men blev tyvärr bara samtal nummer 4 sedan efter 20 sekunder hade de tydligen lyckats få fram samtal 21...yeah right?! de ville säkert bara inte ge mig dem. Men så skulle tjejen som kom fram svara på frågor angående Jay Z och jag menar vem kan något om Jay Z så frågorna var ju sjukt lätta, ex: Jay Z har sålt över 50 miljoner album. Hur många album har Jay Z sålt? Jag menar hur fan kan man svara fel på det? Hon hade ju fattat galoppen gällandes de två frågorna innan. Så hur som helst så efter att hon fått en massa chanser så åkte hon ut (haha). Och de sa vi tar in nästa samtal...gissa vem som ringde som nästa samtal om inte jag?!
Yes! Jag vann biljetter till konserten på torsdag (yeay) plus att jag vann kläder fr www.rocawear.com vilket är Jay Z:s eget klädmärke...coolt?!
Aja ska äta nu...
Skriv gärna kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Länken är lite skum...

2008-06-16 @ 23:05:02
Postat av: Sähäräh.

HAHAHA! Du vinner fan alltid där. hur många gånger har du vunnit där nu? HAHA .. FAN VA STÖÖÖÖRT!

2008-06-17 @ 10:21:15
URL: http://seherah.blogg.se/
Postat av: Lill sis

hahah asså du vinner hela tiden :D<3333

2008-06-21 @ 15:38:50
URL: http://allyyww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0