Hemskaste i år!

Igår var jag hos farbror doktorn, de gjorde ne gastroskopi på mig, det var helt vidrigt och hemskt!
Först sprejade de mig i svaljet med en vidrig sprej, sen dog min tunga och det var helt omöjligt att svälja. Sen fick jag lägga mig på sidan och jag svär de körde ner världens största och tjockaste slang ner i halsen på mig, gjorde såååå ont, särskilt i magen...de kom fram till att jag inte hade cancer....bra där! jag visste inte ens att de kollade efter cancer!

Sen var jag i och för sig i Kista centrum och åt mat och sedan på bio och såg "the incredible hulk" med Leena, det var hur trevligt som helst. och filmen var jätte bra..
jag har alltid varit svag för såna superhjältefilmer..

bästa repliken i hela filmen : Any last words?
                                                 Hulk! SMASH!


HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0