Bältros

Hej hej,
idag ringde jag vårdcentralen pga svåra smärtor i sidan där ett märke uppkommit, kliat under flera dagar och smärtat kring hela området. Telefonisten sa något om bältros och självklart googlade jag det och fick se hemska bilder på svarta blåsor...hjälp! Fick en tid en timme senare, har aldrig fått en tid så snabbt. helt sjukt och självklart blir man ju orolig. Hur som helst så gick jag ner och doktorn bekräftade att det var bältros men lyckligtvis att det inte spridit sig så jag behöver nog inte oroa mig över blåsor...tror jag?!
Har fått medecin att ta två stycken tre ggr om dagen i sju dagar. Jag får heller inte utsättas för psykisk eller fysik påfrestning, näenäe jag ska bara typ köra upp på måndag och lektionerna går åt skogen!

Lyssnar på NRJ i väntan på något roligt så man kan ringa in, bästa låtarna som går nu är nya med Chris Brown - vet inte riktigt vad den heter, Madonnas nya samt Lady Gaga-Just dance!

Skriver mer snart...


Kommentarer
Postat av: Henrik

Stackars lilla älskling. Krya på dig! Lova

2008-06-14 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0