Kolla vad dåligt det blir!

Här har man lovat sig själv att blogga jätteofta, sen börjar man jobba och åka till Gotland (Gottishland) och sedan jobba lite mer och helt plötsligt har jättelång tid gått utan att man ens kollat mailen, (70 olästa!?).
Det som känns lite jobbigt (ja, det finns jobbiga sidor med bloggande..hah sidor..) det är bilder. Jag tycker det är jättekrångligt att ladda upp bilder, jag menar, har man skrivit en text och sen vill få in en bild så försvinner hela texten...m.m. Krågel! Därför det är så dåligt med bilder.

Nu är min kära lilla ponny (haft låten på hjärnan hela dagen) men pojkvän (!) på väg å hämta dexter för det är vad vi ska se närmsta timman. Eller iallafall tills jag ska lägga mig. Jag tycker att dexter är läskigt. Schh don´t tell anyone!

Iväg och hämta min lilla pingu nu...

..o där kom min kära lilla ponny hem ska se dexter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0