Roligt att man kan underhålla andra

Gick ner till ica för att köpa bröd o så till frukost. Går förbi två tjejer, o enda tjejen börjar fnittra som bara den. Väntar på nybakat bröd så jag strövar runt i butiken en bra stund o varenda gång jag går förbi dom så börjar hon enda tjejen att fnittra. Till slut ställde jag mig vid ett filmställ o försökte få tiden att gå. Då säger tjejen som tydligen kunnat hålla sig för skratt att min luva på min jacka står upp. Jag försöker fixa till den utan framgång o då kommer hon fram och hjälper mig. Under hela tiden står andra tjejen med ryggen mot mig o skrattar sönder sig.

Roligt att kunna underhålla fjortisar. För jag såg inte alls ngt roligt med det hela.

Tragiskt förresten det där med att tjejer filmar när de misshandlar en annan tjej o sätter upp på youtube.  Jag menar e dom så dumma att dom tror att dom kan komma undan med det hela....?!

http://youtube.com/watch?v=Hku-MZ2lh54

kolla in en av de videor de satt in på internet.

Aja ska plugga kemi nu, tänk bara hur världen har blivit!? Det är bara helt stört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0