Mitt blogg alias: Kentsahara

I birst på något annat alias på hemsidor och så fick det bli Kentsahara, det är inte direkt så att jag gillar det eller så, men det känns naturligt att ha det som en signatur eftersom jag älskar/-ade -(inte lika high på dom längre) Kent, och att mina päron tyckte min humor var lika torr som Sahara, så där har ni det...dock är det inget jag kallas eller så...

Ledsen över att jag missar min favorit läkare på tv just nu, men biologin kallar...får försöka hitta avsnittet på internet ngngång då tv4 vägrar visa repris...*snyft*

xoxo
you know you love me (tihi, jag bara älskar Kirsten Bell som är talar rösten i Gossip Girl)

Image:Kristen Bell-D.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0