Fan det här gick ju bra!

Det gick ju väldigt bra det här med att blogga, med tanke på att jag inte skrivit något de senaste två tre veckorna. Inte bra Sara!
Jag ska försöka bättra mig nu när jag inte har lika mycket i skolan, eller vem fan ljuger jag för? jag har ju fortfarande skitmycket i skolan. hur som helst... jag ska ner till malmö nästa vecka! tandläkarutbildning prov och intervjubaserat, jag vill inte bli tandläkare menmen, får se om jag kommer in.
Vill ju hellre bli läkare, men jag pallar verkligen inte plugga utomlands.

Kollade in MUF.se idag men det var för mycket tjafs att läsa igenom och så måste man betala för att bli medlem. Jag är inte snål, jag bara orkar inte helt enkelt.

Skolan får fan alla att bli heeelt slutkörda. Ska det verkligen vara så?

Malmö högskola
http://www.klemtab.com/images/projects/malmo_hogskola_01.jpg
Bild på min EVENTUELLT framtida skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0